Trapshooters Forum banner
21 - 40 of 43 Posts
Dit hangt natuurlijk af van de verkoper.

Als ik een vuurwapen op deze website zou kopen. Tenzij de verkoper een zeer regelmatige en langdurige poster hier was die ik kon vertrouwen. Wat afhankelijk kan zijn van het prijspunt van het hagelgeweer. Ik zou willen dat de verkoper aan zijn kant een FFL gebruikt. Ik zou natuurlijk aan mijn kant een FFL moeten gebruiken. Zodra we het eens zijn over de prijs, en een respijtperiode van 3 dagen, stuur foto's en praat uitvoerig over het hagelgeweer. Telefoneren is een must naar mijn mening. Ik stuur de cheque/MO/Bankoverschrijving naar zijn FFL, nadat ik met de FFL aan zijn kant heb gesproken. Deze FFL zou het hagelgeweer moeten zien en op dat moment in zijn bezit moeten hebben. We zouden de staat van de wapens bespreken (als ik twijfels heb?), en/of het terugsturen van het hagelgeweer indien nodig, en betalingsmogelijkheden. U zou zelfs een creditcard kunnen gebruiken? Zodra de FFL de betaling ontvangt, stuurt hij het vuurwapen naar mijn FFL. Zodra ik het vuurwapen na de 3 dagen heb onderzocht. De FFL kan de betaling aan de eigenaar geven. Geen enkele FFL in de VS zou het risico lopen zijn FFL-licentie te verliezen op een simpele wapentransactie. Of iets oneerlijks doen, laten we zeggen. Het meeste wat het de koper zou moeten kosten is $35 voor de FFL aan zijn kant? Als de verkoper hiermee niet akkoord gaat? Ren weg van deze wapendeal!!! De dagen dat je mensen volledig vertrouwde zijn voorbij. Hoewel deze website veel goede stamgasten heeft, en het personeel hier op TS.com geweldig is in het wegfilteren van de ongeregeldheden. Deze manier is extreem, maar beide partijen zijn gedekt als je een vuurwapen koopt van meer dan $10.000. Veel succes. Breek ze allemaal jeff
De koper moet een FFL gebruiken... het is federale wet. Voor een lang wapen vereist de federale wet niet dat de afzender er een heeft.

Het draait allemaal om vertrouwen. Als je niet over enige mate van vertrouwen beschikt, doe dan geen zaken. Ik kijk naar feedback van kopers/verkopers en het aantal posts, maar dat is niet perfect. Accounts kunnen gehackt worden, vooral degene die een tijdje inactief zijn geweest, dus ik kijk naar recente posts. Ik geef de voorkeur aan USPS money orders voor dure items, aangezien elke fraude postfraude zou zijn, waardoor het een federale kwestie wordt. Voor items van meer dan $1200 of zo, verzend ik alleen via USPS Registered Mail, omdat dit de veiligste verzendmethode is en verzekerd kan worden tot $50.000. Het is ook goedkoper en veiliger dan Priority Mail + Verzekering. Ik verzend alleen naar het officiële adres van een FFL.

Ik heb hier al vaak gekocht en verkocht. Sommige alleen onderdelen en sommige Krieghoffs en lopen. Ik praat altijd eerst met de persoon of iemand die ik vertrouw op deze site. Slechts een paar met wie ik zonder twijfel zou kopen of verkopen, Reyper, Buster45, Motordoctor.

Deze mensen zijn van topklasse en ze kennen bijna iedereen hier. Als ik een vraag heb, neem ik contact op met een van hen. Ik zou nooit kopen zonder eerst met de persoon te hebben gesproken.

Combs, Tron zonder twijfel. Hij is eigenlijk best aardig om mee te praten lol. Ik zou niet handelen met iemand waarvan ik denk dat het een Troll is lol.

Ik heb altijd met persoonlijke cheques gehandeld en heb nooit gewacht tot deze was bijgeschreven voordat ik verzond. Doe gewoon uw huiswerk.

Als de verkoper een persoonlijke cheque accepteert, stuur ik die. Als ze een bankcheque willen, stuur ik die. Ik heb ook op de harde manier geleerd dat wat je ook stuurt, je het via prioriteitspost moet sturen. Vorig jaar heb ik een cheque naar een meneer in Sedona, Arizona gestuurd via de reguliere post. Het ging van hier naar Fort Worth, toen naar White Plains, New York, zat daar een week, toen naar Phoenix, waar het een paar dagen bleef liggen, en toen kreeg hij het eindelijk. De USPS is slecht. Gebruik Priority Mail of FED-EX is beter.
Ik heb in juli via Priority Mail een cheque naar de ATA gestuurd vanaf de oostkust, het duurde 11 dagen.

Ongeacht de betaalmethode moet ik altijd met de verkoper praten voordat ik koop, tenzij ik eerder met hen heb gehandeld.

Ik heb deals gedaan als ik wist dat ze legitiem waren van andere communicatie of langdurige leden.

Een telefoongesprek in beide richtingen vertelt echt de persoon met wie je te maken hebt. Oplichters praten niet graag aan de telefoon en je kunt ze vrij gemakkelijk eruit pikken.

De wereld waarin we nu leven, baart kopers en verkopers zorgen, gok ik. De elektronische wereld van computers maakt het veel gemakkelijker om een ​​veel groter "publiek" te bereiken. En dat leidt uiteindelijk tot een paar rotte appels. Het laatste geweer dat ik kocht, was van Gunsinternational. De aankoopprijs was een hoog viercijferig bedrag. Ik vertrouw de USPS niet meer om iets te bezorgen, laat staan op tijd! 🙄 Ik heb uiteindelijk via bankoverschrijving verzonden. De levering van fondsen per bankoverschrijving is zeker en snel.

Gezond verstand komt hier een heel eind. U kunt gemakkelijk de tijd van de verkoper op TS.com zien. U kunt zijn/haar opmerkingen en deelname aan het forum lezen. Bovendien is er een beoordelingssysteem dat onze moderators hebben ingevoerd om feedback van leden over hun transacties met anderen te geven/krijgen. Praat met de verkoper en maak duidelijke afspraken over de transactie en een inspectieperiode. Niets staat in steen gebeiteld, dus ga er niet van uit dat u automatisch een inspectie van 3 dagen heeft zonder tot een akkoord te komen. Communicatie is de sleutel. Veel succes en goed schieten, Rey
Mensen lezen mijn opmerkingen en doen nog steeds zaken met mij.

De koper moet een FFL gebruiken... het is federale wet. Voor een lang vuurwapen vereist de federale wet niet dat de afzender er een heeft.
Niet waar. Sommige staten vereisen ook het gebruik van een FFL om een vuurwapen te verkopen.

Het is een extra vertrouwensfactor, dat is alles. Het gebruik van een FFL aan de kant van de verkoper helpt de koper te beschermen bij dure vuurwapens. Voor een item van 2 of 3 duizend dollar. Het is gemakkelijk om meer vertrouwen te hebben. U kunt er maar beter 100% zeker van zijn dat de vertrouwensfactor klopt voordat u $ 15.000 naar iemand stuurt die u alleen van internet kent. Wat gebeurt er als het pistool helemaal niet bij u past??? Nu moet u het terugsturen, binnen de 3 dagen respijtperiode!!! Wat gebeurt er als het pistool in beide richtingen beschadigd raakt tijdens verzending? Dingen kunnen snel ingewikkeld worden. Nu heeft de koper geen pistool en geen geld. Dan moet hij wachten om te zien hoe de postbezorger omgaat met de schade aan het pistool. Wat zou u doen als het uw $ 15.000 zou zijn???

Wat u wilt doen met een pistool van $ 8.000, is aan u. Alleen mijn 2 cent waard. De meeste mensen zullen sowieso doen wat ze willen. Ik geef onze OP alleen een suggestie over hoe om te gaan met extreme gevallen. breek ze allemaal jeff

Als ik een vuurwapen op deze website zou kopen. Tenzij de verkoper een superregelmatige en langdurige poster hier was die ik kon vertrouwen. Wat afhankelijk kan zijn van de prijs van het hagelgeweer. Ik zou willen dat de verkoper aan zijn kant een FFL gebruikt. Ik zou natuurlijk aan mijn kant een FFL moeten gebruiken. Zodra we het eens zijn over de prijs, en een respijtperiode van 3 dagen, stuur foto's en praat uitvoerig over het hagelgeweer. Telefoneren is een must naar mijn mening. Ik stuur de cheque/MO/Bankoverschrijving naar zijn FFL, nadat ik met de FFL aan zijn kant heb gesproken. Deze FFL zou het hagelgeweer moeten zien en op dat moment in zijn bezit moeten hebben. We zouden de staat van de wapens bespreken (als ik twijfels heb?), en/of het terugsturen van het hagelgeweer indien nodig, en betalingsmogelijkheden. U zou zelfs een creditcard kunnen gebruiken? Zodra de FFL de betaling ontvangt, stuurt hij het vuurwapen naar mijn FFL. Zodra ik het vuurwapen na de 3 dagen heb onderzocht. De FFL kan de betaling aan de eigenaar geven. Geen enkele FFL in de VS zou het risico lopen zijn FFL-licentie te verliezen voor een simpele wapentransactie. Of iets oneerlijks doen, laten we zeggen. Het meeste wat het de koper zou moeten kosten, is $35 voor de FFL aan zijn kant? Als de verkoper hiermee niet akkoord gaat? Ren weg van deze wapendeal!!! De dagen dat je mensen volledig vertrouwde zijn voorbij. Hoewel deze website veel goede stamgasten heeft, en het personeel hier op TS.com geweldig is in het wegfilteren van de ongewenste. Deze manier is extreem, maar beide partijen zijn gedekt als je een vuurwapen koopt van meer dan 10.000. Veel succes. breek ze allemaal jeff
Je hebt geen FFL aan jouw kant nodig, alleen de koper.

Als de verkoper een persoonlijke cheque accepteert, stuur ik die. Als ze een bankcheque willen, stuur ik die. Ik heb ook op de harde manier geleerd dat wat je ook stuurt, je het via prioriteitspost moet sturen. Vorig jaar heb ik een cheque naar een meneer in Sedona, Arizona gestuurd via de reguliere post. Het ging van hier naar Fort Worth, toen naar White Plains, New York, zat daar een week, toen naar Phoenix, waar het een paar dagen bleef liggen, en toen kreeg hij het eindelijk. De USPS is slecht. Gebruik prioriteitspost of FED-EX is beter.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met USPS Priority Mail. Een andere zaak is om er zeker van te zijn dat het bedrag van de verzekering op het artikel wordt gezet.

Geldorders en USPS-geldorders zijn hetzelfde als een persoonlijke cheque. Ze bieden geen speciale bescherming tegen fraude. De USPS heeft moeite om zijn eigen mensen te betrappen op het stelen en weggooien van post. Valse geldorders komen heel vaak voor. En de bank haalt het geld meestal bij u op als ze een slechte vinden die u hebt gestort. Meestal maken ze de fondsen vrij en blijft u de bank verschuldigd nadat u hebt verzonden en dacht dat de fondsen waren bijgeschreven.

Als ik een vuurwapen op deze website zou kopen. Tenzij de verkoper een superregelmatige en langdurige poster hier was die ik kon vertrouwen. Wat afhankelijk kan zijn van de prijs van het hagelgeweer. Ik zou willen dat de verkoper aan zijn kant een FFL gebruikt. Ik zou natuurlijk aan mijn kant een FFL moeten gebruiken. Zodra we het eens zijn over de prijs, en een respijtperiode van 3 dagen, stuur foto's en praat uitvoerig over het hagelgeweer. Telefoneren is een must naar mijn mening. Ik stuur de cheque/MO/Bankcheque naar zijn FFL, nadat ik met de FFL aan zijn kant heb gesproken. Deze FFL zou het hagelgeweer moeten zien en op dat moment in zijn bezit moeten hebben. We zouden de staat van de wapens bespreken (als ik twijfels heb?), en/of het terugsturen van het hagelgeweer indien nodig, en betalingsmogelijkheden. U zou zelfs een creditcard kunnen gebruiken? Zodra de FFL de betaling ontvangt, stuurt hij het vuurwapen naar mijn FFL. Zodra ik het vuurwapen na de 3 dagen heb onderzocht. De FFL kan de betaling aan de eigenaar geven. Geen enkele FFL in de VS zou zijn FFL-licentie riskeren voor een simpele wapentransactie. Of iets oneerlijks doen, laten we zeggen. Het meeste wat het de koper zou moeten kosten, is $35 voor de FFL aan zijn kant? Als de verkoper hiermee niet akkoord gaat? Ren weg van deze wapendeal!!! De dagen dat je mensen volledig kon vertrouwen zijn voorbij. Hoewel deze website veel goede stamgasten heeft, en het personeel hier op TS.com geweldig is in het wegfilteren van de ongewenste. Deze manier is extreem, maar beide partijen zijn gedekt als je een vuurwapen koopt van meer dan 10.000. Veel succes. Breek ze allemaal Jeff
Je gaat nooit een wapen verkopen.

Voor de Vertrouwensfactor!!!

Ik zou uw hagelgeweer van $15.000 niet van u kopen. Tenzij we het deden zoals ik heb voorgesteld. Ik wil weten dat mijn $$$ wordt vastgehouden door de FFL totdat de respijtperiode van 3 dagen is verstreken. Ik wil een derde partij erbij betrekken, voor het geval ik het wapen om welke reden dan ook wil retourneren. Wetende dat de FFL mijn geld heeft ingehouden tot die tijd. Dit maakt het retourneren van het hagelgeweer gemakkelijk. Als het wapen beschadigd is, zal de verzekering de claim afhandelen. Aangezien de FFL aan de verkoperskant al het verzenden doet. Dezelfde FFL kan de koper een retourlabel sturen. In geval van beschadiging van het wapen, is het voor hem gemakkelijk om met de nasleep om te gaan. Ik kan mijn geld nog steeds tijdig terugkrijgen. Iedereen profiteert er uiteindelijk van. Zolang de FFL (aan de verkoperskant) een vooraf betaald bedrag krijgt. U moet onthouden dat verzending over het hele land 5+ dagen in elke richting kan duren. Voeg de respijtperiode van 3 dagen toe en de tijd die ik nodig heb om het wapen op te halen. De totale tijd kan gemakkelijk 2+ weken duren voordat dit gebeurt. Zodra de verkoper contant geld heeft, kunnen de zaken lelijk worden als er $15.000 op tafel ligt, als de koper het wapen om welke reden dan ook wil retourneren. Nu geef ik toe, het is niet nodig om zulke extremen te nemen met een hagelgeweer van twee- of drieduizend dollar aan een langdurige poster hier. Ik wilde alleen het meest extreme geval behandelen. Aangezien ik geen idee heb welke prijsklasse vuurwapens de OP wil verkopen of kopen??? breek ze allemaal Jeff
Als u een online bedrijf zoals Gun Broker gebruikt, bent u verplicht het vuurwapen onmiddellijk te verzenden zodra u de betaling ontvangt, zolang u krijgt wat u hebt aangevraagd. Als u een persoonlijke cheque accepteert en van plan bent te wachten totdat de cheque is verrekend, moet u dit aangeven. Anders worden bankcheques, postwissels en kassierscheques als contant geld beschouwd, en moet u het wapen verzenden met tracking die door de koper wordt verstrekt.

interessante berichten....ik had ook enkele zorgen. Ik ben nu gehandicapt en kan niet meer rijden. Ik zal enkele van onze gekoesterde trapgeweren moeten verkopen. Het doet me pijn om dat te doen en wist niet echt hoe ik het het beste kon doen.

Ik wist niet dat PayPal voor vuurwapens zou werken. Goed om te weten.

Ik heb succesvol gekocht en verkocht op GunBroker.com en Florida Gun Trader. Gun Broker biedt solide bescherming voor zowel kopers als verkopers. Florida Gun Trader vereist een persoonlijke ontmoeting voor een overdracht van persoon tot persoon binnen de staat. In beide gevallen zal een reeks telefoongesprekken het vereiste vertrouwensniveau vaststellen.

21 - 40 of 43 Posts