Dit hangt natuurlijk af van de verkoper.
Als ik een vuurwapen op deze website zou kopen. Tenzij de verkoper een superregelmatige en langdurige poster hier was die ik kon vertrouwen. Wat afhankelijk kan zijn van de prijs van het hagelgeweer. Ik zou willen dat de verkoper aan zijn kant een FFL gebruikt. Ik zou natuurlijk aan mijn kant een FFL moeten gebruiken. Zodra we het eens zijn over de prijs, en een respijtperiode van 3 dagen, stuur foto's en praat uitvoerig over het hagelgeweer. Telefoneren is een must naar mijn mening. Ik stuur de cheque/MO/Bankoverschrijving naar zijn FFL, nadat ik met de FFL aan zijn kant heb gesproken. Deze FFL zou het hagelgeweer moeten zien en op dat moment in zijn bezit moeten hebben. We zouden de staat van de wapens bespreken (als ik twijfels heb?), en/of het terugsturen van het hagelgeweer indien nodig, en betalingsmogelijkheden. U zou zelfs een creditcard kunnen gebruiken? Zodra de FFL de betaling ontvangt, stuurt hij het vuurwapen naar mijn FFL. Zodra ik het vuurwapen na de 3 dagen heb onderzocht. De FFL kan de betaling aan de eigenaar geven. Geen enkele FFL in de VS zou het risico lopen zijn FFL-licentie te verliezen voor een simpele wapentransactie. Of iets oneerlijks doen, laten we zeggen. Het meeste wat het de koper zou moeten kosten, is $35 voor de FFL aan zijn kant? Als de verkoper hiermee niet akkoord gaat? Ren weg van deze wapendeal!!! De dagen dat je mensen volledig vertrouwde zijn voorbij. Hoewel deze website veel goede stamgasten heeft, en het personeel hier op TS.com geweldig is in het wegfilteren van de ongewenste. Deze manier is extreem, maar beide partijen zijn gedekt als je een vuurwapen koopt van meer dan 10.000. Veel succes. breek ze allemaal jeff