Wie heeft volgens u de betere kwaliteit van het pistool voor dezelfde prijs? Bedankt, Dave
Zowel je 525 als je XT hebben dezelfde POI. Maak je daar dus geen zorgen over. Te veel schutters blijven hangen op POI. Niet doen!!! De hoogste POI die je zult vinden op een vaste rib Browning of Beretta is als een 70/30. Zeer weinig hiervan zijn ooit gemaakt door een van beide bedrijven. Je zult waarschijnlijk nooit het verschil kennen of zien in slechts 10% meer schot boven de rib. Je hebt het over een 2 tot 2 1/2 inch hoger 30 inch patroon op ongeveer 40 yards. 90+% van de schutters missen doelen niet met een inch of twee. Ze missen de meeste doelen met 2 tot 4 voet. Je kunt een 60/40 shotgun gemakkelijk in een 100 procent shotgun veranderen als je wilt. Laat gewoon een aftermarket bedrijf een clip-on rib op je bestaande shotgun installeren. Eentje die een 60/40 shotgun verandert in een 70,80,90,100 procent shotgun waarvan je "denkt" dat je hem wilt. Pas dan je verstelbare kam aan om je korrels in een figuur 8 uit te lijnen en je bent klaar. Als je je 80/20 rib niet leuk vindt en een hogere wilt. Koop dan gewoon een hogere rib van hetzelfde aftermarket ribbedrijf en pas je kam opnieuw aan. Je bent weer weg. Nu moet je op een gegeven moment misschien hoge kamsteunen installeren. Nog een goedkope oplossing. Je ziet dus dat het niet nodig is om shotguns te kopen en te verkopen om verschillende POI's uit te proberen. Je kunt ook gewoon ruimte toevoegen tussen je bestaande twee korrels. Stel dat je een ruimte van 1/4 tussen de korrels wilt houden. Het wordt heel gemakkelijk om 3/16 van een ruimte te hebben op de ene wapenmontage en dan een 5/16 ruimte op de volgende wapenmontage. Als je de ruimte kleiner houdt en slechts een ruimte van 1/8 toestaat, wordt het gemakkelijker om een 1/16 ruimte op tijd en een 3/16 ruimte de volgende keer op te merken. Natuurlijk is niets gemakkelijker dan de korrels strak te houden, waardoor je ze ook beter kunt uitlijnen om links en rechts af te wijken. Zoek nu je evenwicht. Ik zal de mijne strak houden. Als je de opwaartse beweging van je lopen niet stopt als je de trekker overhaalt, heb je geen hogere POI nodig. Trap-doelen stijgen lang niet zo snel als sommige Sporting Clay-doelen. Trap is begonnen met jachtlopen in de jaren 1800. Toen de meeste shotguns nog niet eens ribben hadden. Het spel Trap is een eenvoudig spel. Er zijn maar 3 schoten!!! Natuurlijk zijn er twee daarvan gewoon omgekeerde schoten. Dus maak het niet te ingewikkeld. Trap is IMO het gemakkelijkste spel om te overcompliceren. Ik heb de nare gewoonte om te veel snelheid op te pikken als ik meer schiet. Op een gegeven moment begin ik sneller te schieten dan mijn geest kan werken. Dan verschijnt er een doel op de verkeerde plaats en hoor ik verloren!!! Ik moet me concentreren op het vertragen op elke post. Je moet je geest gewoon genoeg tijd geven om te zien waar het doel naartoe gaat, zodat hij de juiste spiergroepen kan bewegen om je loop daar te krijgen. break em all JeffDe echte vraag is of de 525 hoog genoeg schiet voor American trap zonder aanpassingen?