Kupiłem fajny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze z niego korzysta...? Chciałbym porównać notatki.
Dłuższa wersja:
Czasami nie wiem tak naprawdę, jak w końcu próbuję czegoś nowego. Ale myślę, że musiałem się nudzić w pracy i sprawdzałem symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to bardziej fajne, niż się spodziewałem. To właśnie skłoniło mnie do zastanowienia się, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.
Widziałem ten, który wpadł mi w oko, a w szczególności Clay Hunt VR, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem poszedłem trochę w dół króliczej nory w "grze", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.
Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowy dla niego osprzęt - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do twojej własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.
Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowana, mogłem przyłożyć ją do mojej Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Osada i łoże są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą liczbą przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.
"Strzelanie" z nim jest dość realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, czujesz się całkiem naturalnie. Możesz rozglądać się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Istnieje mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfigurowania rzeczy - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne. Strzelałem trochę skeetu i sporting clays za pomocą jednego przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (minus podróż i odrzut).
Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie.
Dłuższa wersja:
Czasami nie wiem tak naprawdę, jak w końcu próbuję czegoś nowego. Ale myślę, że musiałem się nudzić w pracy i sprawdzałem symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to bardziej fajne, niż się spodziewałem. To właśnie skłoniło mnie do zastanowienia się, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.
Widziałem ten, który wpadł mi w oko, a w szczególności Clay Hunt VR, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem poszedłem trochę w dół króliczej nory w "grze", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.
Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowy dla niego osprzęt - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do twojej własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.
Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowana, mogłem przyłożyć ją do mojej Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Osada i łoże są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą liczbą przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.
"Strzelanie" z nim jest dość realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, czujesz się całkiem naturalnie. Możesz rozglądać się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Istnieje mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfigurowania rzeczy - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne. Strzelałem trochę skeetu i sporting clays za pomocą jednego przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (minus podróż i odrzut).
Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie.