Trapshooters Forum banner

Czy ktoś używa Clay Hunt VR do ćwiczeń i/lub po prostu dla zabawy?

2 reading
24K views 90 replies 34 participants last post by  zuma1  
#1 ·
Kupiłem fajny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze z niego korzysta...? Chciałbym porównać notatki.

Dłuższa wersja:
Czasami nie wiem tak naprawdę, jak w końcu próbuję czegoś nowego. Ale myślę, że musiałem się nudzić w pracy i sprawdzałem symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to bardziej fajne, niż się spodziewałem. To właśnie skłoniło mnie do zastanowienia się, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.

Widziałem ten, który wpadł mi w oko, a w szczególności Clay Hunt VR, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem poszedłem trochę w dół króliczej nory w "grze", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.

Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowy dla niego osprzęt - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do twojej własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.

Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowana, mogłem przyłożyć ją do mojej Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Osada i łoże są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą liczbą przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.

"Strzelanie" z nim jest dość realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, czujesz się całkiem naturalnie. Możesz rozglądać się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Istnieje mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfigurowania rzeczy - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne. Strzelałem trochę skeetu i sporting clays za pomocą jednego przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (minus podróż i odrzut).

Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie. :)


Image


 
#3 ·
Grałem w aplikację na moim iPadzie, ale nigdy nie robiłem niczego związanego z VR. Jaki byłby koszt twojej konfiguracji? Wygląda na to, że to świetna zabawa.
Meta Quest 3 (najnowszy) kosztuje 499 $ z niższym ustawieniem pamięci (co podejrzewam, że jest więcej niż wystarczające). Sama "gra" kosztuje 20 $, a kolba 249 $. Kupiłem droższą kolbę, która, jak teraz zdaję sobie sprawę, jest dokładnie taką samą kolbą, ale z większą ilością ciężarków (które można również kupić osobno). Więc powiedziałbym około 800 $. Aha, zamówiłem również wkładkę do soczewek za 50 $, która, mam nadzieję, pozwoli mi na używanie jej bez okularów, co byłoby dla mnie warte zachodu.

Trochę czuję, że twórcy aplikacji sprzedają się poniżej wartości. Nie potrzebujesz kolby, aby korzystać z oprogramowania, ale myślę, że jakiś rodzaj ramy byłby wymagany, aby było to realistyczne/użyteczne. Wiem, że są inni, ale solidność tego, zbudowanego przez strzelców i z drewna, sprawiła, że zdecydowałem się na zakup i raz kupiłem, raz zapłakałem nad kolbą.

W żadnym wypadku nie jest tanio. Ale możesz też robić inne rzeczy z zestawem słuchawkowym - i przypuszczam, że łuski też nie są tanie (jeśli to dobry trener). ;-)
 
#4 ·
Grałem w to wcześniej u kolegi, ale nie na poważnie. Bez odrzutu i odpowiedniego obrazu celowniczego (jak widać na twoim filmie, widać tył zamka i twoją rękę lol) po prostu nie czujesz, że możesz się z tego naprawdę stać lepszym strzelcem. Może to tylko moje szybkie i brudne zdanie po godzinie grania, ale nie wiem, jak miałoby to pomóc na dłuższą metę.
 
#5 ·
Grałem w to wcześniej u kumpla, ale nie na poważnie. Bez odrzutu i właściwego obrazu celownika (jak widać na twoim filmie, widać tył zamka i twoją rękę lol) po prostu nie czujesz, że możesz się z tego naprawdę stać lepszym strzelcem. Może to tylko moja szybka i brudna opinia po godzinie grania, ale nie wiem, jak miałoby to pomóc na dłuższą metę.
Co mnie interesuje, to fakt, że doświadczanie tego w 3D sprawia, że obraz celownika wygląda dla mnie inaczej. Jeśli wyrównam szczerbinkę i muszkę (lub nie) i spojrzę na zewnątrz, naprawdę nie widzę zamka, gdy skupiam się na celu. Przynajmniej w moim odczuciu nie wszystko jest tak ostro wyostrzone jak na filmie 2D.

Ale zgadzam się, nie jestem w 100% pewien. Jak dotąd niektóre z błędów, które popełniam, wydają się spójne między symulatorem a rzeczywistością pod względem skupienia na celu. Więc trzymam kciuki. ;-)
 
#8 ·
Czy możesz wprowadzić POI broni do systemu, czy utknąłeś z 50/50?
Możesz ustawić POI bezpośrednio. Kiedy będę miał okazję, prawdopodobnie zrobię zrzut ekranu. Ale zasadniczo możesz po prostu ustawić go na cokolwiek chcesz w oprogramowaniu. Odkryłem również, że można dostosować obraz celownika, aby relacja szczerbinki wyglądała tak, jak oczekujesz, gdy przykładasz broń do ramienia. Istnieje sekcja tablicy wzorów, w której można to wszystko potwierdzić. Zasadniczo konfigurujesz więc kolbę tak, aby „dobrze się czuła” w stosunku do twojej broni i mocowania. Następnie możesz ustawić POI i wybrać oczekiwany obraz celownika.
 
#9 ·
Wiedziałem o tym i rozważałem to. Po twoim poście postanowiłem spróbować.

To niesamowite. Nie mam jeszcze zapasów, ale nie mogę się doczekać!

Myślę, że nawet bez zapasów to świetna praktyka. Bez zapasów zmusza cię do strzelania do ciała.

Niezwykle naturalny obraz celowniczy. Jako strzelec z dwoma oczami postrzegam rzeczy pod lufą. Obejmowałem niektóre z celów cyraneczek na torze sportowym. Dokładnie tak, jak postrzegam rzeczy w prawdziwym życiu
 
#10 ·
Wiedziałem o tym i rozważałem to. Po twoim poście postanowiłem spróbować.

To niesamowite. Nie mam jeszcze kolby, ale nie mogę się doczekać!

Myślę, że nawet bez kolby to świetna praktyka. Bez kolby zmusza cię do strzelania do ciała.

Niezwykle naturalny obraz celowniczy. Jako strzelec dwuoczny postrzegam rzeczy pod lufą. Obejmowałem niektóre cele kaczek na torze sportowym. Dokładnie tak, jak postrzegam rzeczy w prawdziwym życiu
Bardzo się cieszę, że ci się podoba. :) To naprawdę interesujące, jak nieużywanie kolby może mieć pewne korzyści. Naprawdę myślę, że kolba sprawia, że jest to naprawdę wciągające. Myślę o dodaniu niektórych ciężarków, które kupiłem, ponieważ pasuje jak mój Perazzi, ale buja się szybciej, ponieważ jest o około 2 funty lżejszy.

Coraz bardziej się w to wciągam, gdy wciąż z tego korzystam. Podobnie jak napisałeś, zauważam, że moje percepcje wizualne są dość podobne do tych w prawdziwym życiu. Zeszłej nocy zdałem sobie sprawę, że niektóre trudności, które, jak sądziłem, miałem z dubletami, mogą wynikać z faktu, że mój prawdziwy pistolet ma osłonę celownika, która utrudnia wizualne odniesienie się do lufy (strzelam dwoma oczami od kilku lat). Kiedy byłem tego nieco bardziej świadomy, byłem w stanie dokonać korekty. Czułem się całkiem fajnie.

I naprawdę nie mogę się oprzeć zabawie ze strzelaniem do skeetu i sportingu w każdym pomieszczeniu w domu. Zacząłem przechodzić przez przedkurs sportowy i było super przyjemnie.

Jutro mam nadzieję otrzymać niedrogie ($50) soczewki korekcyjne do wymiany w zestawie słuchawkowym. Wydaje się to trochę zbyt tanie, żeby było prawdziwe, ale nie mogę się doczekać, żeby spróbować bez okularów.
 
#11 ·
Dodałem trochę ciężarków do kolby. Wydawało się, że to dobrze zaprojektowane ustawienie. Założę się, że mogę to bardziej dopracować. Ale kiedy podnoszę to poza symulatorem, czuję, że bardziej przypomina to moją prawdziwą broń.

Wcześniej wciąż miało duży ciężar. Ale bardziej przypominało to lżejszą strzelbę myśliwską niż sportową.
 
#13 ·
Miałem już Quest 2, więc po przeczytaniu tego zrobiłem rozeznanie na temat Clay Hunt VR i kupiłem grę. Bawię się nią od dwóch dni i muszę powiedzieć, że jest bardzo realistyczna. Zamówiłem Pro Stock 2, która powinna dotrzeć jutro. Myślę, że kolba jest obowiązkowa. Chociaż strzelanie samymi kontrolerami jest zabawne, nie nazwałbym tego treningiem.

Jeśli o tym myślisz, powiedziałbym, zrób to, to mnóstwo zabawy.
 
#14 ·
Nie odniosłem wielkiego sukcesu z tym systemem i przestałem go używać.

Jednak nie wszystko stracone, ponieważ udało mi się odzyskać część z niego na tegoroczny konkurs kostiumów na Halloween Bi-Star na corocznym firmowym przyjęciu Halloween.

W zeszłym roku @Rick Barker wygrał najlepszy kostium, ale został zdyskwalifikowany po tym, jak przyznał, że myślał, że to impreza "przyjdź jak jesteś".
 
#15 ·
Nie odniosłem wielkiego sukcesu z tym systemem i przestałem go używać.

Jednak nie wszystko stracone, ponieważ byłem w stanie wykorzystać jego część na tegoroczny konkurs kostiumów na Halloween Bi-Star podczas corocznej firmowej imprezy Halloween.

W zeszłym roku @Rick Barker wygrał nagrodę za najlepszy kostium, ale został zdyskwalifikowany po tym, jak przyznał, że myślał, że to impreza "przyjdź jak jesteś".




View attachment 1910711
Tak, dobrze, że nie ogoliłem całego ciała przed imprezą, bo inaczej ludzie zauważyliby to o wiele wcześniej. Nadal myślę, że mnie wsypałeś.
 
  • Like
Reactions: docbombay
#16 ·
Myślę, że mówię
Kupiłem zabawny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze go używa...? Chciałbym porównać notatki.
TLDR: Cholera, za dużo napisałem, więc w skrócie, świetny program, dobrze przemyślany, dużo opcji, można strzelać z przyjaciółmi, jeśli mają ten sam zestaw. Zdecydowanie potrzebuję uchwytu na kontroler kolby.

Myślę, że rozmawiałem z tobą jakiś czas temu o systemie dryfire. Dostałem system i zainstalowałem go, a nawet poszedłem o krok dalej, żeby zdobyć wkład IR. Ponadto, około 3 miesiące temu natknąłem się na aplikację Clay Hunt VR i kupiłem zarówno Real Stock Pro, jak i MegaVR Duck Hunter. Muszę powiedzieć, że Duck Hunter podoba mi się trochę bardziej do moich celów, ponieważ naprawdę ma o wiele więcej opcji regulacji kolby/grzbietu i mogę łatwiej dostosować wagę dla moich dwojga młodszych dzieci (tak, mój 7-letni syn i 9-letnia córka uwielbiają strzelać do VR trap).

Piękno Clay Hunt VR (który wygląda świetnie na quest 2 i niesamowicie na quest 3) polega na możliwości szybkiej zmiany prędkości gliny za pomocą 3 ustawień (początkujący, średniozaawansowany i profesjonalny). Możesz łatwo dostosować rozmiar gliny od realistycznego rozmiaru do dwukrotności rozmiaru dla początkujących, a nawet możesz dodać białe koło, aby naprawdę pomóc nowym i młodym strzelcom zobaczyć glinę. Możesz łatwo zaznaczyć bardzo realistyczny i losowy wiatr, aby zmienić lot gliny. Ale jedną z najlepszych funkcji jest analiza celu po każdym strzale (którą można wyłączyć i włączyć). Możesz zobaczyć ruch wylotu lufy od trzymania do pociągnięcia za spust, a następnie otrzymujesz 30-calowe koło celu pokazujące, gdzie pociągnąłeś za spust i gdzie strzał trafił w stosunku do celu z ładnym wzorem.
Jeśli jesteś strzelcem do trapu, możesz łatwo ćwiczyć single, handicapy i doubles. Dodatkowo masz możliwość przejścia do trybu ćwiczeń i strzelania tylko do jednej stacji do wyboru. To samo może dotyczyć skeetu, ale nie testowałem tego.

Jeśli masz znajomych, którzy również mają konfigurację, możesz faktycznie grać w wirtualną grę trap/skeet/sporting clay w tym samym czasie i nie musisz być w tym samym pokoju, domu, mieście, stanie, a nawet kraju.

Jeśli masz kontroler kolby (co gorąco polecam) masz możliwość zmiany osi X, Y i Z wirtualnej strzelby, a także pochylenia, obrotu i odchylenia, gdzie możesz uzyskać ładne, dokładne przedstawienie tego, jak trzymasz swoją prawdziwą broń. Możesz nawet łatwo przełączać się między ustawieniami kontrolera a wirtualną tablicą wzorów z celami ustawionymi na 16, 26 i 40 jardów, dzięki czemu możesz szybko zobaczyć, jak zmiany wpływają na twój strzał. (Mam oba i jestem dość stronniczy w stosunku do Duck Huntera, pomimo plastiku w porównaniu do drewna, części drukowane w 3D są bardzo dobrze wykonane i wytrzymałe, a wiele szybszych i dokładniejszych regulacji można wprowadzić)

Keidaaski na youtube ma świetną recenzję Clay Hunt VR i porównanie obu mocowań kolby. Jeśli masz jakieś pytania, Aleski (developer), Nick (MegaVR Duck Hunter, Lee (TextureVR Real Stock Pro) i Keidaaski (recenzent) są bardzo aktywni na discordzie Clay Hunt VR.

Rozmawiałem obszernie z Nickiem, który robi MegaVR Duck Huntera, i Alexsim, deweloperem Clay Hunt VR na discordzie i obaj są bardzo otwarci na opinie. Obaj są ogromnymi entuzjastami strzelectwa i poświęcili dużo czasu na opracowanie obu produktów. Alexsi dołożył wszelkich starań, aby włączyć matematykę do programu (nawet używając niektórych prac dr. AC Jonesa).

Dla mnie Clay Hunt VR to tylko nowoczesna interpretacja starego, przyklej latarkę do lufy i celuj w rogi pokoju lub tablicę ścienną T Jordana. Nie poczujesz pociągnięcia i odrzutu jak w prawdziwym życiu, ale jeśli potraktujesz to poważnie, staniesz w pozycji, zdecydowanie możesz popracować nad pamięcią mięśniową i płynnym przejściem śledzenia i prowadzenia gliny. Ponieważ VR jest używany w innych sportach (tenis, golf, baseball itp.), zdecydowanie myślę, że ma swoje miejsce również w Trap/skeet/sporting clays.

Najlepsze jest to, że quest i kolba są dość przenośne. Spędziliśmy przerwę jesienną w górach, a mój syn miał zawody singli w sobotę, w którym mieliśmy wracać. Wziąłem ze sobą quest i kontroler i kazałem mu strzelać 200 singli z realistycznymi glinami, profesjonalną prędkością i wiatrem każdej nocy.

Zaznaczę to, żeby wspomnieć o tym na discordzie i zobaczyć, czy ktoś jeszcze chce się tutaj wypowiedzieć.
 
#17 ·
TLDR: Cholera, za dużo napisałem, więc w skrócie, świetny program, dobrze przemyślany, dużo opcji, można strzelać z przyjaciółmi, jeśli mają ten sam zestaw. Zdecydowanie potrzebny uchwyt na kontroler.

Mam wrażenie, że rozmawiałem z tobą jakiś czas temu o systemie dryfire. Dostałem system i zainstalowałem go, a nawet poszedłem o krok dalej, żeby zdobyć wkład IR. Ponadto, około 3 miesiące temu natknąłem się na aplikację Clay Hunt VR i kupiłem zarówno Real Stock Pro, jak i MegaVR Duck Hunter. Muszę powiedzieć, że Duck Hunter podoba mi się trochę bardziej do moich celów, ponieważ ma naprawdę o wiele więcej opcji regulacji kolby/grzbietu i mogę łatwiej zmniejszyć wagę dla moich dwojga młodszych dzieci (tak, mój 7-letni syn i 9-letnia córka uwielbiają strzelać do VR trap).

Piękno Clay Hunt VR (który wygląda świetnie na Quest 2 i niesamowicie na Quest 3) polega na możliwości szybkiej zmiany prędkości gliny za pomocą 3 ustawień (początkujący, średniozaawansowany i profesjonalny). Możesz łatwo dostosować rozmiar gliny od realistycznego rozmiaru do dwukrotności rozmiaru dla początkujących, a nawet dodać białe koło, aby naprawdę pomóc nowym i młodym strzelcom zobaczyć glinę. Możesz łatwo zaznaczyć bardzo realistyczny i losowy wiatr, aby zmienić lot gliny. Ale jedną z najlepszych funkcji jest analiza celu po każdym strzale (którą można wyłączyć i włączyć). Możesz zobaczyć ruch wylotu lufy od trzymania do pociągnięcia za spust, a następnie otrzymujesz 30-calowy okrągły cel pokazujący, gdzie pociągnąłeś za spust i gdzie strzał trafił w stosunku do celu z ładnym wzorem.
Jeśli jesteś strzelcem trap, możesz łatwo ćwiczyć single, handicapy i doubles. Dodatkowo masz możliwość przejścia do trybu ćwiczeń i strzelania tylko na jednej stacji do wyboru. To samo może dotyczyć skeetu, ale nie testowałem tego.
Czy masz jakieś pojęcie, które z ustawień są "najbardziej poprawne"? Czasami mam wrażenie, że średniozaawansowany najbardziej przypomina rzeczywistość, podczas gdy "profesjonalny" często jestem zdumiony, co przegapiłem. Bardzo mnie to ciekawi, ale nie widziałem, żeby to pytanie było jasno zadane i na nie odpowiedziano na innych forach.
 
#19 ·
Mamy system VR z pistoletem do strzelania na poziomie uczelni i oczekuje się od nas, że będziemy ćwiczyć z nim co najmniej 1 godzinę tygodniowo. Musimy strzelać do wszystkich trzech konkurencji: trap/sporting clays/skeet do zawodów.

Naprawdę lubię strzelać do skeetu i sporting clays tylko po to, żeby zrobić powtórzenia. Nie lubię używać go do trapu, ponieważ czuję, że psuje to mój styl strzelania, szczególnie do trapu.

Poza tym uwielbiam cały system.

Carts
 
#23 ·
To niesamowita symulacja. Kiedy Max Verstappen nie ściga się prawdziwymi samochodami F1, jest na swoim simrigu i ściga się wirtualnie. Myślę, że tak będzie ze strzelaniem, gdy więcej osób spróbuje.

Mam powiedzieć, że jestem właścicielem MegaVR. Jesteśmy tylko zespołem męża i żony, ale Duck Hunter zbiera świetne recenzje i jesteśmy z niego niesamowicie dumni.

Będziemy mieli stoisko na The Great British Shooting Show w lutym, więc każdy, kto będzie wtedy w Wielkiej Brytanii, może przyjść i spróbować.

Dzięki za komentarze, Gedi! To regulacja Duck Huntera naprawdę wyróżnia go z tłumu. Możesz dopasować go do swojej broni pod względem dopasowania, wagi i równowagi do tego stopnia, że naprawdę trenujesz pamięć mięśniową, a także swoje reakcje i cel. Myślę, że symulator potrzebuje odpowiedniej kolby, aby w pełni z niego korzystać i musi czuć się jak własna broń tak bardzo, jak to możliwe.

Ale niezależnie od tego, którą kolbę wybierzesz, jest to absolutny klejnot symulatora, a deweloper wykonał tak dobrą robotę, tworząc coś, czego konkurencyjni strzelcy mogą używać do treningu, ale co jest również tak dostępne, że naprawdę myślę, że pomoże to rozwinąć sport... Ciągle powtarzam, przyszli mistrzowie mogą teraz trafiać swoje pierwsze rzuty w VR!

Jeśli chcesz zobaczyć więcej komentarzy od rzeczywistych użytkowników symulatora, mamy rosnącą kolekcję recenzji.
 
#25 ·
Kupiłem zabawny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze go używa...? Chciałbym porównać notatki.

Dłuższa wersja:
Czasami naprawdę nie wiem, jak w retrospekcji dochodzę do wypróbowania czegoś nowego. Ale myślę, że musiałem się nudzić w pracy i zauważyłem, że sprawdzam symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw słuchawkowy VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to fajniejsze niż się spodziewałem. To właśnie sprawiło, że pomyślałem, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.

Widziałem ten, który wpadł mi w oko, Clay Hunt VR wcześniej, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem zszedłem trochę w dół króliczej nory "gry", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.

Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowe urządzenie peryferyjne - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do twojej własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.

Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowany, mogłem przyłożyć go do mojego Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Kolba i przednia część są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą liczbą przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.

"Strzelanie" z nim wydaje się całkiem realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, wydaje się to całkiem naturalne. Możesz rozejrzeć się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Jest mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfigurowania rzeczy - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne. Strzelałem do skeetu i sporting clays jednym kliknięciem przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (pomijając podróż i odrzut).

Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie. :)


View attachment 1909292

Kupiłem zabawny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze go używa...? Chciałbym porównać notatki.

Dłuższa wersja:
Czasami naprawdę nie wiem, jak w retrospekcji dochodzę do wypróbowania czegoś nowego. Ale myślę, że musiałem się nudzić w pracy i zauważyłem, że sprawdzam symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw słuchawkowy VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to fajniejsze niż się spodziewałem. To właśnie sprawiło, że pomyślałem, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.

Widziałem ten, który wpadł mi w oko, Clay Hunt VR wcześniej, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem zszedłem trochę w dół króliczej nory "gry", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.

Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowe urządzenie peryferyjne - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do twojej własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.

Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowany, mogłem przyłożyć go do mojego Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Kolba i przednia część są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą liczbą przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.

"Strzelanie" z nim wydaje się całkiem realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, wydaje się to całkiem naturalne. Możesz rozejrzeć się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Jest mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfigurowania rzeczy - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne. Strzelałem do skeetu i sporting clays jednym kliknięciem przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (pomijając podróż i odrzut).

Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie. :)


View attachment 1909292

Zdecydowałem się spróbować tego wszystkiego i pójść w to po całości. Pomyślałem, że muszę coś zrobić, żeby przetrwać zimę i może pomóc mi w pamięci mięśniowej, ćwiczeniach oczu itp. Jeśli nic innego, to będzie zabawne i zajmie mi czas. Poza tym żona i wnuk chcą to zrobić, więc pomyślałem, że da im to sposób na wypróbowanie tego bez wszystkich innych kosztów.
 
#26 ·
Postanowiłem tego wszystkiego spróbować i wejść w to po uszy. Pomyślałem, że muszę coś zrobić, żeby przetrwać zimę i może pomóc mi w pamięci mięśniowej, ćwiczeniach oczu itp. Jeśli nic innego, to będzie fajne i zajmie mi czas. Poza tym żona i wnuk chcą to robić, więc pomyślałem, że da im to możliwość spróbowania tego bez wszystkich innych kosztów.
Mój 7-letni syn i 9-letnia córka uwielbiają to. Mój 12-letni strzelec trap bardzo lubi ćwiczyć dublety i handicapy. To dużo zabawy. Powiem, że jeśli dzielisz się tym z członkami rodziny, możesz rzucić okiem na MegaVR Duck Hunter. Daje to trochę więcej możliwości regulacji rozmiaru i wagi. Musisz również dokonać regulacji punktu celowania dla kontrolera podczas regulacji między strzelcami, ale gdy już ustawisz kolbę i wzór, możesz wszystko zapisać i podłączyć, gdy zmieniasz.
 
#27 ·
Oto co zrobiłem, aby skonfigurować mój. Wiem, że instrukcje pokazują, jak położyć broń obok kolby VR lub położyć ją na niej. Muszę jeszcze trochę dopracować, ale to pomogło mi uniknąć bólu głowy i zaoszczędzić czasu. Działa świetnie, ale dostaję od nich kilka uchwytów, które zmodyfikuję, aby bardziej przypominały mój. Jeden do zepsucia, a drugi do finału. To wszystko eksperyment, prawda? To pozwoli mi przetrwać zimę!!
 
#28 ·
Oto co zrobiłem, aby skonfigurować mój. Wiem, że instrukcje pokazują, aby położyć broń obok kolby VR lub położyć ją na niej. Muszę jeszcze trochę dopracować, ale to pomogło złagodzić niektóre bóle głowy i zaoszczędzić czas. Działa świetnie, ale dostaję od nich kilka uchwytów, aby zmodyfikować je tak, aby bardziej przypominały moje. Jeden do zepsucia, a drugi do ostatecznego. To wszystko eksperyment, prawda? To pozwoli mi przetrwać zimę!!
To bardzo sprytny pomysł. Dzięki! Zamierzałem wrócić i trochę dopracować i myślę, że wyciągnę trochę papieru rzeźniczego i spróbuję tego.

Będę ciekawy, co zrobisz z modyfikacjami uchwytów, gdy już przyjdą.
 
#29 ·
Opublikuję to, gdy będę się nimi bawił. Powiedzieli, że tuż pod powierzchnią znajduje się struktura plastra miodu, która ma zmniejszyć wagę. Ale to nie będzie problem, ponieważ można ją wypełnić żywicą epoksydową, pianką, szpachlą itp., aby z nią pracować. Mam nadzieję, że dostanę je w tym tygodniu.
 
#30 ·
Opublikuję to, gdy będę się nimi bawił. Powiedzieli, że tuż pod powierzchnią znajduje się struktura plastra miodu, która ma zmniejszyć wagę. Ale to nie będzie problem, ponieważ można ją wypełnić żywicą epoksydową, pianką, szpachlą itp., aby z nią pracować. Mam nadzieję, że dostanę je w tym tygodniu.
Jaki sprzęt należy kupić, aby go skonfigurować?
 
#31 ·
Dostałem zestaw słuchawkowy VR Meta Quest 3 i będzie kosztował około 500 dolarów, bez względu na to, gdzie spróbujesz go zdobyć. Potem dostałem kolbę TextureVR Premium, która kosztuje około 270 dolarów. Jest bardzo dobrze zbudowana i ma dobre regulacje. Jest podobna, która jest produkowana w Wielkiej Brytanii, ale TextureVR jest produkowany w USA. Potem będziesz potrzebować gry Clay Hunt VR, która kosztuje około 20 dolarów. Dobrze się bawiłem i będę z niej często korzystał zimą. Próbuję tylko wprowadzić kilka drobnych poprawek w kolbie, aby lepiej się czuła. Nie będzie idealna, ale przynajmniej nie będę siedział w zimne, wietrzne dni, mając nadzieję, że będę mógł iść postrzelać! LOL.
 
#33 ·
Kupiłem zabawny i potencjalnie przydatny (mam nadzieję) symulator strzelania w wirtualnej rzeczywistości - zastanawiałem się, czy ktoś jeszcze go używa...? Chciałbym porównać notatki.

Dłuższa wersja:
Czasami tak naprawdę nie wiem, jak wpadam na wypróbowywanie czegoś nowego. Ale chyba musiałem się nudzić w pracy i sprawdzałem symulacje strzelania z wirtualnej rzeczywistości. Właściwie - pamiętam, że niedawno wypróbowałem zestaw VR w ramach terapii wzrokowej, którą próbuję i było to bardziej fajne niż się spodziewałem. To właśnie skłoniło mnie do zastanowienia się, czy w tym momencie istnieją dobre narzędzia do treningu Trap w wirtualnej rzeczywistości.

Wcześniej widziałem ten, który wpadł mi w oko, Clay Hunt VR, ale tak naprawdę nie zwracałem na to uwagi. Przez jakiś czas moje ćwiczenia w domu były zorientowane na system DryFire, a ostatnio na ćwiczenia oczu (co wciąż jest trwającym eksperymentem). Ale tym razem poszedłem trochę w dół króliczej nory w "grze", czytając coś, co wydawało się całkiem pozytywnymi recenzjami od ludzi, którzy strzelali, a nie tylko byłych graczy Duck Hunt. Potem zdałem sobie sprawę, że zestaw słuchawkowy, z którym jest kompatybilny (Quest), pojawi się w nowej wersji za kilka tygodni.

Zanim się zorientowałem, zamówiłem zestaw słuchawkowy i kluczowy dla niego osprzęt - ramę "strzelby", która trzymała kontrolery zestawu słuchawkowego i twierdziła, że zapewnia autentyczne odczucia dopasowane do własnej broni. Gram w to dopiero od kilku dni, ale jak dotąd jestem naprawdę bardzo pod wrażeniem.

Dołączyłem poniżej zdjęcie tego, jak wygląda kolba, którą kupiłem. Na zdjęciu nie wygląda to na wiele, ale sprawia, że całe doświadczenie działa. Jest super regulowana, mogłem przyłożyć ją do mojej Perazzi i dopasować większość wymiarów dość dokładnie, a następnie zablokować wszystko. Osada i przednia część są z prawdziwego drewna, a cała rama waży około 6 funtów. Co nie jest tak dużo jak moja prawdziwa broń, ale daje ładną ilość ciężaru - i masz tendencję do "strzelania" z mniejszą ilością przerw niż w prawdziwym życiu, więc ten ciężar się sumuje. Możesz dodać ciężarki, aby doprowadzić go do pełnej wagi, a następnie dodać przód/tył, aby uzyskać pożądany punkt równowagi.

"Strzelanie" z nim jest dość realistyczne. Wygląda to trochę śmiesznie, gdy go trzymasz, ale kiedy bierzesz go do ramienia w grze, gdy wszystko jest ustawione, czujesz się całkiem naturalnie. Możesz rozglądać się dookoła, więc wrażenia są niesamowicie wciągające, przynajmniej dla mnie. Jest mnóstwo ustawień, więc wciąż pracuję nad najdokładniejszym sposobem konfiguracji - ale ogólnie wydawało się to całkiem realistyczne.
Strzelałem trochę skeet i sporting clays jednym kliknięciem przycisku. Skeet w szczególności wydawał się całkiem realny (minus podróż i odrzut).

Próbowałem dołączyć krótki film - nie jestem pewien, jak lepiej go uchwycić z zestawu słuchawkowego - więc wyraźnie nie jest idealny. W szczególności możesz mi uwierzyć na słowo, że widzisz gliniane gołębie. :)


View attachment 1909292

Znam bardzo utalentowane i konkurencyjne małżeństwo, które twierdzi, że używa go codziennie jako treningu i przysięga na jego skuteczność.
 
#35 ·
Zamówiłem 2 uchwyty praworęczne do modyfikacji, a kontakt z Lee z TextureVR był wspaniały! Zamierzam użyć jednego do modyfikacji tak dużo, jak to możliwe, i może go zepsuć, a drugi jako ostateczny. Zobaczymy. Pierwszy może działać świetnie. Jeśli tak się stanie, wyślę go do niego jako wzór i może zaoferować coś podobnego jako opcję. Mam też kilka innych rzeczy na myśli dla niego.
 
#36 ·
128 czy 512?
128 czy 512?
Naprawdę zależy to od tego, do czego go używasz. W przypadku Clay Hunt VR i filmów 128 GB jest w porządku, jeśli planujesz grać w niektóre gry VR, to 512 GB.

Pod względem zapasów oba są podobne pod względem kosztów i mam oba, ale uwielbiam adaptacyjność łowcy kaczek. Skaluje się szybko i łatwo od mojego 7-letniego syna do mojej sylwetki o wzroście 1,85 m.
 
#37 ·
Wciąż pracuję nad chwytem i muszę go jeszcze trochę przeszlifować i oszlifować, żeby go odświeżyć i lepiej wyglądał. Ale wciąż nie pasuje tak, jak chcę. Więc zacząłem myśleć i zdjąłem chwyt i usunąłem "blok prowadzący", który jest z tyłu. Potem założyłem go z powrotem i dokręciłem tylko trochę, a następnie obróciłem chwyt tak, żeby było o wiele bardziej naturalnie i z powrotem go dokręciłem. Spróbuj, myślę, że przekonasz się, że to pomoże w odczuciach.
 
#39 ·
Czy masz problemy z dryfowaniem prawego kontrolera?
Ja mam. Strzelba VR czasami ma swój własny umysł i wędruje
z mojego pola widzenia. Jak dotąd strzelałem tylko podwójnie.
Czy używasz quest 3 czy quest 2.

Deweloper zaleca usunięcie drugiego kontrolera i wyłączenie śledzenia drugiego kontrolera na quest 3 ze względu na sposób, w jaki działa śledzenie dłoni
 
#44 ·
Zacząłem używać tego kilka miesięcy temu jako pomocy w ćwiczeniach do strzelania do rzutków.
Uznałem to za bardzo dobre i realistyczne.
Ale moje rzeczywiste strzelanie tak się pogorszyło, że wcześniej miałem średnią 75 z okazjonalnymi 80+, a teraz z trudem trafiam 50.
Przestałem tego używać, ale myślę, że powrót do formy zajmie trochę czasu.